Nog even vakantie

24 januari 2017 - Wormer, Nederland

lieve allemaal,

Hier is onze allerlaatste blog over de reis van ons leven. Een week geleden werden wij zaterdagochtend 14 januari om 6:20 opgewacht door een heus welkomscomite met spandoekken, cadeautjes, krentenbollen een winterjas en heel veel knuffels en liefde.

Na een koffieronde op Schiphol zijn wij ieder met onze eigen ouders meegegaan naar huis. Tot onze eigen verbazing hebben wij niet overdag geslapen! Het is gelukt om pas 's avonds naar bed te gaan. Niels sliep vanaf de eerste nacht als een roosje, Agnes heeft nog de halve week zitten spoken omdat ze in het holst van de nacht klaarwakker was.

Afgelopen week waren we nog lekker samen vrij. Het was wennen om niet meer verder te reizen maar alleen maar heen en weer tussen Hazerswoude-dorp en Wormer. We zijn met onze ouders lekker uit eten geweest en hebben bijgepraat met onze opa's en oma.

En...... we hebben geschaatst! Eerder in de week op de ijsbaan en afgelopen weekend op Natuurijs in Hazerswoude-dorp. Later zagen we de landelijke waarschuwing om niet op natuurijs te gaan. Oeps... we zijn niet door het ijs gezakt, gelukkig. Het is een grote overgang; van wandelen in je korte broek naar goed ingepakt het ijs op. We zijn weer geintegreerd in Nederland hoor.

Het is jammer om weer terug te zijn maar fijn om iedereen weer te zien. De echte after-reisschok moet nog komen, als het normale leven écht weer begint. Gelukkig hebben we genoeg foto's om terug te kijken naar de afgelopen maanden.

We willen jullie bedanken voor het meelezen met ons. We hebben heel veel leuke reacties gehad, ook afgelopen week. Het was heel bijzonder om jullie een beetje mee te laten genieten van onze reis.

En wij hebben gelijk mooie reisverslagen om later, als we oud en grijs zijn, nog eens terug te lezen in onze aangepaste seniorenwoning.

Wie weet komt er nog eens een blog voor een volgende reis.

Er staan genoeg bestemmingen op ons verlanglijstje!