Naam:
Foto’s:
234

Over ons

Hallo lieve mensen,

Het begon al heel wat jaren geleden voor ons allebei met een droom... De droom om naar Australië te gaan. Die droom bleef bestaan en door een gelukkig toeval kwamen wij elkaar tegen op een housewarming van Roselien, een gemeenschappelijke vriendin. Het bleek dat wij dezelfde droom hadden en dat wij elkaar niet meer wilden laten gaan.

Na ons afstuderen, een jaartje werken en ideeën bespreken hebben we in maart onze reis geboekt. Dat leek heel lang ver weg, maar dat is allang niet meer zo.

Samen laten wij onze levens in Nederland even los en gaan op reis. Klaar voor de lange vliegreizen, de zon, de natuur, de nieuwe mensen, vieze douches, schone kamers, sterrenhemels, ruzies met elkaar, lachbuien, kerst vieren op het strand en onvergeetelijke momenten.

En Agnes bereid zich voor op het missen van Boris, één van haar katten. Heimwee heeft ze niet snel, maar dit gekke beestje mist ze al na 3 dagen.

Over onze reis

Op 12 september vertrekken wij  voor 3 maanden naar Australië. Voordat we daar aankomen overnachten we in Hong Kong (als je er toch bent....). In Australië gaan we de hele Oostkust afreizen en gaan verder met een stukje van de onderkant t/m Adelaide. Vanaf daar reizen we naar boven naar Alice Springs. Dit alles duurt 2,5 maand. Dan vliegen we naar Perth (linksonderin) waar we een kleine 2 weken blijven.

Vanaf Perth stappen we in het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland waar we met een campertje het land gaan verkennen.

Wat we waar gaan doen weten we nog niet precies. We kijken daar wel wat ons leuk lijkt. We zullen ons absoluut niet gaan vervelen!

Bezochte landen

Wij hebben 8 landen (4%) bezocht:

Australië, België, China, Hongkong, Kroatië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Portugal.